Nové dimenze ženství - odkaz Marie Magdaleny

18.11.2010 22:32

 

Srdečně zvu všechny ženy a dívky na večerní prožitkový seminář

Nové dimenze ženství -  odkaz Marie Magdaleny

 

„Tak velmi požehnaná jsem, že mohu milovat a žít v tak nádherném chrámu – ženském těle. Já jsem Magdaléna. Byla jsem nenáviděna, opovrhována, ctěná i vyzdvihovaná. Viděna jako obojí – Svatá i Hříšnice. Já JSEM Tanečnice, Léčitelka, Milenka, Kněžka, Bába, Sestra, Matka, Přítelkyně. Jsem žena.“

První z večerů, kdy se sejdeme nad tématem, které předznamenává dění příští doby. Posvátné ženství, posvátné mužství, Svatý Grál, Blíženecké Duše…a další témata, která jsou spojena s odkazem Marie Magdaleny. Energie MM se znovu probouzí a přichází na svět skrze ženy. Mnohé z vás již cítí toto volání, mnohé z vás se probouzí ke svému poslání…